zondag 31 oktober 2010

How to make a cocktail












Hoe maak ik een cocktail Nails
#
How to make a coctail Nails




Lak je nagel eerst met een basis kleur ik heb hier gekozen voor Essence Colour & GO "Gold Rush"
#

First polish your nail in a base colour i choose Essence coulour & Go "Gold Rush"



Dan maak je met een two-way striper de vorm van een coctailglas op je nagel
#
Then you make with a two-way striper the glass on your nail



Dan vul je het glas met een rode two-way striper zodat het lijkt of er iets in het glas zit.
#
Then you fill the glass with a red two-way striper, looks like the glass is full..



Daarna plak je van fimo een aardbei en sinaasappel op het glas.
#
With topcoat you glue the fimo strawberry and orange on your nail.



Met een two-way striper maak je een coctailstick en met roze 
two-way striper geef je het drankje een mooi glitter.
Zoals je op de foto van beneden kan zien.
#
With a Silver two-way striper you make a coctailstick and 
with Pink two-waystriper you give the coctail a bit of shimmer.
As you can see on the picture below





12 opmerkingen:

  1. Oh my gosh, this is SO CUTE! I love this!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. new follower :)
    simply fantastic!!!! love it!!!
    visit my blog if you want :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amei seu blog e estou te seguindo!!!
    http://apaixonadasporkonad.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I said I loved your blog and I'm following you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, that is very creative! I love all your nail art - I'd like to copy it, but I know I don't have the skills to do it properly!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh oh ik schaam me diep, ben nog geen volger van jou! Nu dus wel :)

    Bedankt voor de tag! Maar ik skip die denk ik :) M'n volgers komen voor de lakjes he ;) Super bedankt iig!

    Ik bewerk mijn foto's in Photoshop Elements.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Deze ga ik zeker onthouden!!

    Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen